Компанія Silvery запрошує усіх зацікавлених долучитися до вебінару
Швидка організація віддаленої роботи співробітників компанії. Сучасні інструменти
Якщо Ви бажаєте:
Організувати повноцінну (як в офісі) віддалену роботу співробітників налаштуванням «хмарних» сервісів Office365, які допоможуть Вашим співробітникам:
- обмінюватись поштою;
- зберігати документи в хмарному сховищі, швидко надавати доступ до документів та одночасно редагувати їх;
- спілкуватись між собою у відеоконференціях та чатах;
- використовувати ліцензійний Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Access для встановлення на комп’ютері, Mac, планшеті, смартфоні.
Розміщувати бізнес-додатки у «хмарі» та безпечно підключатися до них:
- міграція у «хмару» Azure облікових систем (1С, SAP) для організації безперервного доступу та захисту від зовнішніх атак;
- налаштування резервного ЦОДу в хмарі;
Налаштувати захищений доступ до корпоративних ресурсів:
- налаштування двофакторної аутентифікації для авторизованого доступу;
- шифрування даних;
- VPN;
- антивірусний захист кінцевих точок;
- віддалене управління мобільними пристроями користувачів;
- контроль дій користувачів
Останні коментарі