Рішення для управління ІТ-сервісами

Оптимізуйте обслуговування, автоматизуйте процеси та покращуйте взаємодію з користувачами за допомогою сучасного Service Desk. ТОВ Сілвері впроваджує рішення для управління ІТ-сервісами (ITSM), що дозволяють контролювати інциденти, запити, зміни та рівень обслуговування відповідно до стандартів ITIL.

Отримати консультацію

Які переваги впровадження системи ?

  • Централізоване й швидке оброблення IT-запитів для ефективної підтримки
  • Контроль SLA та прозорість усіх процесів обслуговування
  • Автоматизація рутинних завдань для зменшення часу на операції
  • Зручний портал самообслуговування для користувачів
  • Аналітика для підвищення якості IT-підтримки
  • Відповідність міжнародним стандартам управління IT-послугами

Отримати консультацію

Рішення для управління ІТ-сервісами

ManageEngine ServiceDesk Plus

професійне рішення для управління ІТ-послугами за стандартами ITIL.
Сприяє підвищенню прозорості IT-процесів, покращенню взаємодії між бізнесом та IT-службою та швидкому реагуванню на потреби користувачів. Оптимально підходить для організацій, які прагнуть впровадити структурований підхід до обслуговування та розвитку IT-сервісів.

Ключові переваги ManageEngine ServiceDesk Plus: 

  • Підтримка ITIL-процесів: керування інцидентами, проблемами, змінами та сервісними запитами
  • Єдиний Service Desk-портал з функціями самообслуговування, базою знань і статусами заявок
  • Автоматизація завдань завдяки гнучким сценаріям, шаблонам і бізнес-логіці
  • Вбудоване керування IT-активами на всіх етапах їх життєвого циклу
  • SLA-контроль, аналітика ефективності та задоволеності користувачів
  • Гнучка архітектура: SaaS або on-premises, інтеграції з популярними сервісами
  • Безпечний доступ, розмежування прав, підтримка SSO
  • Мобільний застосунок для роботи з заявками будь-де

Нам довіряють

Як ми працюємо

01.

Визначення потреб замовника

Ми проводимо переговори, робочі зустрічі і завжди чітко фіксуємо цілі кожного проєкту у форматі чек-листів. Такий підхід дозволяє нам уникати різного з замовником бачення очікуваного результату проєкту.
02.

Укладання угоди

Захист даних наших клієнтів – наше пріоритетне завдання. Ви довіряєте нам, і ми цінуємо це, тому підписуємо усі необхідні папери, щодо зобов’язань обох сторін та конфіденційності.
03.

Виконання робіт

Ми застосовуємо найбільш сучасні методи виконання робіт, та управління проєктами. В нашій команді працюють розробники з досвідом роботи з різними мовами програмування, бізнес-аналітики, спеціалісти з серверів та баз даних.
04.

Здавання-приймання робіт

Це головна фаза кожного проєкту, і всі попередні фази орієнтовані саме на успішність цього етапу. Головна ціль нашої роботи – задоволені замовники.

10 років досвіду

Локація

01024, м. Київ, вул. Шовковична, буд. 42-44, 11 поверх, офіс 11-Б, бізнес-центр «Horizon Office Towers»

+38 (096) 800-84-24

info@silvery.ua

Переглянути на карті