ТОВ Сілвері пропонує співпрацю з технічної підтримки ІТ-сервісів з метою забезпечення скорочення часу простоїв та підвищення рівня безпеки за допомогою залучення на другу лінію підтримки висококваліфікованих фахівців компанії.
Замовити підтримкуВажливо:
Перелік сервісів може бути розширений за погодженням сторін.
Підтримка апаратної інфраструктура (сервери, мережі, сховища)
Підтримка платформ віртуалізації (Microsoft Hyper-V, Vmware, RedHat, Citrix тощо)
Підтримка хмарних сервісів (Microsoft Azure, AWS, Microsoft|Office 365)
Підтримка ОС та додатків (Windows Server, Exchange, SQL, System Center, тощо)
Послуги передбачають впровадження, налаштування та виявлення причин несправності ІТ-сервісів, відновлення працездатності ІТ-сервісів. Технічний супровід виконуються тільки по сервісам, які працюють на ліцензійному програмному забезпечені.
Важливо:
У послуги не входить підтримка користувачів і клієнтських робочих станцій, інциденти, пов'язані з програмним кодом сторонніх розробників.
Підрахуйте повний або частковий аутсорсинг ваших ІТ-сервісів самостійно!
Результат:
Вартість, USD, без ПДВ:
Вартість, грн, без ПДВ:
Вартість, грн, з ПДВ:
ТОВ Сілвері надає віддалену ІТ-підтримку, згідно встановленого рівня SLA.
Технічний супровід здійснюється у бізнес-час: робочі дні з 9:00 до 18:00.
Час вирішення інциденту залежить від складності проблеми та не може бути гарантованим.
01024, м. Київ, вул. Шовковична, буд. 42-44, 11 поверх, офіс 11-Б, бізнес-центр «Horizon Office Towers»