Ми пропонуємо технічний супровід таких ІТ-сервісів

Важливо:

Перелік сервісів може бути розширений за погодженням сторін.

Підтримка апаратної інфраструктура (сервери, мережі, сховища)

Підтримка платформ віртуалізації (Microsoft Hyper-V, Vmware, RedHat, Citrix тощо)

Підтримка хмарних сервісів (Microsoft Azure, AWS, Microsoft|Office 365)

Підтримка ОС та додатків (Windows Server, Exchange, SQL, System Center, тощо)

Що ви отримуєте?

Послуги передбачають впровадження, налаштування та виявлення причин несправності ІТ-сервісів, відновлення працездатності ІТ-сервісів. Технічний супровід виконуються тільки по сервісам, які працюють на ліцензійному програмному забезпечені.

Важливо:

У послуги не входить підтримка користувачів і клієнтських робочих станцій, інциденти, пов'язані з програмним кодом сторонніх розробників.

Замовити консультацію
Silvery

Переваги ІТ-супровіду від Сілвері

Розрахунок тільки за витрачений час (погодинна оплата)
Оплата тільки за успішно виконані задачі
Ви можете керувати вартістю робіт в залежності від складності задач та швидкості реакції
В разі передплати (абонентського супроводу) можете отримати додаткову знижку за кожну годину понад сплачений час
Висока компетенція та взаємозаміна в роботі (робота команди технічних фахівців Сілвері)

Доступні тарифи

01.
Інцидентна підтримка вашої ІТ-служби та/або служби інформаційної безпеки (друга та третя лінія). 
Вартість: 
1800 грн з ПДВ за інцидент чи 1500 грн з ПДВ за годину
02.
Абонентська підтримка від 5 годин.
Вартість: 
від 8000 грн з ПДВ на місяць, при передплаті за більше число годин – додаткова знижка від 5%
03.
Повний або частковий аутсорсинг ваших ІТ-сервісів. 
в тому числі з урахуванням інформаційної безпеки. Щоденний моніторинг сервісів, налаштування згідно бізнес вимог, реакція на інциденти.
Вартість: 
залежить від кількості серверів та комп’ютерів. Наприклад, для 10 серверів – вартість становить 17552 грн з ПДВ

Калькулятор

Підрахуйте повний або частковий аутсорсинг ваших ІТ-сервісів самостійно!

Варіант підтримки

Число вузлів

Число робочих місць

Результат:

Вартість, USD, без ПДВ:

0

Вартість, грн, без ПДВ:

0

Вартість, грн, з ПДВ:

0

Чи можна замовити послугу віддалено?

ТОВ Сілвері надає віддалену ІТ-підтримку, згідно встановленого рівня SLA.
Технічний супровід здійснюється у бізнес-час: робочі дні з 9:00 до 18:00.
Час вирішення інциденту залежить від складності проблеми та не може бути гарантованим.

Залишити заявку

Чи є можливість замовити технічну підтримку тільки у разі виникнення проблеми?

Так, така послуга називається «Інцидентна підтримка» і надається згідно запитів. Головна перевага такої послуги – ви сплачуєте тільки за виконану роботу.
Тарифікуються та сплачуються години, згідно виконаних заявок.
Рівень SLA: визначається в залежності від типу запиту, який встановлюється Замовником. Визначаються три типи запитів:
  • P1 – найвищій пріоритет: швидкість реакції на запит – до 1 години, звіт щодо статусу вирішення запиту – кожна година до закриття інциденту;
  • P2 – середній пріоритет: швидкість реакції на запит – до 2 годин, звіт щодо статусу вирішення запиту – кожні дві години до закриття інциденту;
  • P3 – низький пріоритет: швидкість реакції на запит – до 16 годин, звіт щодо статусу вирішення запиту – кожні 16 годин до закриття інциденту.
Умови оплати: погодинна оплата (з розрахунку цілої години).
    Число годин підтримки фіксується у кінці місяця за результатом виконаних заявок Замовника. За витрачені години виконується оплата за фактом виконання в кінці місяця.

Нам довіряють

10 років досвіду

Довіртеся фахівцям ТОВ Сілвері, які знають, як швидко та ефективно вирішувати технічні проблеми. Наші експерти готові надати вам необхідну технічну підтримку, щоб ви могли спокійно зосередитися на своїй бізнес-стратегії.

Локація

01024, м. Київ, вул. Шовковична, буд. 42-44, 11 поверх, офіс 11-Б, бізнес-центр «Horizon Office Towers»

+38 (096) 800-84-24

info@silvery.ua

Переглянути на карті